Over Ruud

Bij alles wat hij doet gelooft Ruud in het doorbreken van de status quo. Zijn doel is om voor ieder bedrijf, team en mens een helder probleem, positionering en propositie te vinden. Ruud is het creatieve brein achter een groot aantal succesvolle en innovatieve merkstrategieën en proposities, zowel business-to-business als business-to-consumer. Zijn aanpak creëert een verbindend verhaal waar alle mensen van houden. Met mensen denken we in de regel aan onze klanten. Maar de groep is natuurlijk veel groter. Ook medewerkers, leveranciers en andere stakeholders zijn mensen die zich verbonden moeten voelen met jouw merk. Een goed verhaal verbetert de samenwerking met iedereen. Zo krijg je ze allemaal op één lijn.

Door professionals en teams ‘anders te laten kijken’ kan hij helpen bij het creëren van een robuuste groei die praktisch en direct voelbaar is. Ruud heeft o.a. bij Eno, Menzis, Randstad, Yacht, Plastic Omnium, DSM en diverse MKB-bedrijven bijgedragen aan hun groei. Met ruim 20 jaar ervaring in marketing, sales en merkstrategie kan hij putten uit een groot aantal successen, leermomenten en anekdotes.


Ruud heeft o.a. gewerkt voor: